Master Czterech Światów dla młodzieży
Program: Master Czterech Światów Hugona Yorcka
Wybrane, wyjątkowe warsztaty i imprezy z każdego Świata Hugona Yorcka oraz niewyczerpana pula zajęć masterskich. Intensywna i nastawiona na współpracę i integrację niezwykła przygoda dla młodzieży, która już odbyła przynajmniej jeden masterski program dowolnego świata. Nocne warsztaty i epickie fabułki – przygotowane specjalnie dla Was i te, które przygotujecie dla swoich Arcymistrzów.
Master Czterech Światów to program kolonii, obozów dla młodzieży. Pracujemy w grupach wiekowych: 14-15 i pow. 15 lat oraz w grupach zabawowych, tzw. rodach / dynastiach. Program Master Czterech Światów organizowany jest wyłącznie w sezonie letnim – w czasie wakacji.
Master Czterech Światów– to wszystko dla Was!
mieszkanie w pałacu, zamku lub na terenie kompleksu zamkowego z całodobową ochroną
wyżywienie – potrawy przygotowywane przez pałacowe / zamkowe kuchnie
czas wypełniony warsztatami, zajęciami i epickimi imprezami
peleryna szyta na miarę
haftowany herb rodu do własnoręcznego przyszycia
pamiątkowa, drewniana różdżka oraz uroczyste obwieszczenie – dyplom specjalny
pamiętnik podróżnika – do sporządzania notatek z magicznej przygody oraz długopis
koszulka z sezonowym nadrukiem
opieka Arcymistrzów (wychowawców) oraz Ambasadora HY (kierownika)
wszystko to, co stworzysz w trakcie warsztatów, np.: eliksir, figurkę z gliny itp.
Zajęcia, Warsztaty, Aktywności
Instrumentarium Przyjaźni
Zajęcia integracyjne – najczęściej prowadzone od pierwszych dni w czasie turnusu. Zajęcia ukierunkowują na prezentację siebie, wzmocnienie poczucia własnej wartości poprzez odrywanie mocnych stron każdego uczestnika
Bohalendy Hugona Yorcka
Karciana gra logiczno-decyzyjna z postaciami ze Świata Czarodziejów; gra rozwijająca sztukę argumentacji oraz niezwykle integrująca uczestników
Przewaga Niedostrzeżonych
Warsztaty ze sztuki kamuflażu w terenie, maskowania taktycznego i bezpośredniego
Heraldyka Czterech Światów
Prezentacja sylwetek głównych postaci Czterech Światów: Antaresa, Imerusa, Semperos oraz Xifãnga, których to nazwiska są jednocześnie nazwami domów, połączona z warsztatami z umiejętności szycia – przyszywanie haftowanych herbów do szat czarodziejów
Różdżki. Kompozycja i potęga
Warsztaty kreatywno-manualne z tworzenia własnego rdzenia do drewnianej różdżki, którą biorący udział w przygodzie otrzymują na zawsze, w nawiązaniu do przygód Harry’ego Pottera
Zakazany sztych
Warsztaty z umiejętności walki mieczem z wykorzystaniem bezpiecznych mieczy piankowych
Serce Łucznika
Warsztaty z rozwijania umiejętności strzelania z łuku refleksyjnego do tarczy
Refleksje. Cywilizacje Dalekiego Wschodu
Warsztaty dyskusyjne dot. dorobku cywilizacji Dalekiego Wschodu: Chin, Japonii i Korei z uwzględnieniem aktualnych trendów i wpływu na mieszkańców Starego Kontynentu
Chwila a przyszłość
warsztaty z zarządzania sobą w czasie, ćwiczenie umiejętności bieżącego ustalania priorytetów, skutki działań i zaniechania działań w bliższej i dalszej przyszłości
Wybory słów i gestów
warsztaty językowe – prezentacja wagi używania poszczególnych słów i wykonywania określonych gestów w stosunku do rozmówcy; ćwiczenia rozumienia siebie nawzajem
Konsument Sukcesu
Warsztaty dyskusyjne dot. istoty poczucia szczęścia i zadowolenia w życiu codziennym
Mistrzowie Władzy
Prezentacje sylwetek władców, których historia przedstawia jako godnych, sprawiedliwych i mądrych – próba wyciągnięcia wniosków, jak być dobrym przywódcą
Tylko – wykreślenie
Warsztaty z samodyscypliny i finalizacji projektów oraz mniejszych zadań życia codziennego
Maska Oryginalna
Warsztaty z autoprezentacji i publicznych wystąpień
Zaplanuj to w wyobraźni
Warsztaty planowania i organizacji wydarzeń; krótkie wprowadzenie do dydaktyki i metodyki prowadzenia zajęć i imprez
Klątwa inercji
Warsztaty z zakresu zdrowego odżywiania i jego wpływu na życie codzienne, energię, chęć działania i dobre samopoczucie
MTL
Odpowiedzialna za rozrywkę młodych Czarodziejów, Sekcja MTL z kolei zapewnia, że nie zabraknie tańca, śpiewu, recytacji, gier sportowych: quidditch (latem), planszówek, konkursów, turniejów, gier fabularnych i fabularno-terenowych, potańcówek i innych, które tężyznę fizyczną wzmocnią, a i umysły oczyszczać będą, by miejsce dla radosnych wspomnień uczynić…